Velkommen til vores nye hjemmeside

Vi håber, du hurtigt finder det, du skal bruge.

Produkter

I menuen ”Produkter” finder du alle vores varer opdelt efter leverandør.

Service

Denne menu indeholder alt det, vi kan gøre for at hjælpe dig i forhold til de ydelser, vi leverer. Lige fra serviceydelser til downloads af brochurer, dokumentation og software.

 

Quickmenu

Her finder du hurtigt det produkt, du søger efter.

Husk at tilmelde dig vores nyhedsmail nederst på siden

God fornøjelse

Hjem

HOTLINE FORESPØRGSEL

Læs og godkend teksten for at sende en forespørgsel

Betingelser for anvendelse af

ELEKTRO PARTNERS HOTLINECENTER

 

Vi er stolte af at kunne tilbyde dit værksted adgang til markedets bedste tekniske support og hotline. Meget tyder på, at det er den bedste i branchen. Kvalificeret teknisk assistance er en selvfølge hos Elektro Partner, og den følger alle vores produkter. Det er noget, du som mekaniker og værkstedsejer altid kan stole på.

 

Vores hotline er forbeholdt vores kunder, og hjælpen er altid knyttet sammen med vores produkter og de tilhørende abonnementer. Det vil sige, at hvis dit værksted har abonnement på en diagnosetester her, så er du også berettiget til at benytte vores hotline og har ret til at stille diagnose-relaterede spørgsmål. Det samme gælder service og support; du vil som kunde altid kunne stole på hurtig hjælp fra vores service- og supportafdelinger. Vi skelner mellem support og hotline på den måde, at support i udgangspunktet altid er gratis, med mindre andet er aftalt. Angående hotline er et gennemsnitligt årligt forbrug altid inkluderet i vores abonnementer. Forbrug af hotline ud over det normale er derimod brugerbetalt. Vi kalder det udvidet hotline, og den beregnes efter antal sager, som kommer ind i løbet af et år.

 

Hos Elektro Partner omfatter support rigtig meget. Den er gratis, så længe den på nogen måde er relevant for det produkt eller program, der abonneres på. Den support, vi typisk yder, kan opdeles i tre hovedkategorier.

 

Support er:

  • Hjælp til at bruge vores produkter, spørgsmål til anvendelse og håndtering af såvel praktiske som IT-relaterede spørgsmål.
  • Bilspecifikke spørgsmål inden for de emner, som er dækket af vores produkter eller programmer, hvor svaret ikke findes i vores produkter.
  • Spørgsmål til fejlkoder, hjælp til forståelse/forklaring af ukendte fejlkoder, der er læst ud med en diagnosetester, som vi forhandler.

 

Den form for hotline, vi kan tilbyde vores abonnenter, er specifik og hurtig hjælp fra vores 11-mand store hotline-team.

 

Hotline er:

  • Hurtig hjælp til enhver bilreparation.
  • Specifik hjælp, når værkstedet er kørt fast i en fejlsøgning.
  • Bilteknisk bistand til at stille en diagnose eller indkredse en fejl.
  • Hjælp til at finde helt specifikke oplysninger om et system eller en komponent, som er nødvendig for at komme videre.

 

Selvom Elektro Partner først og fremmest er specialister i diagnose, er vi i stand at hjælpe bilværksteder til at få forretning ud af at reparere og servicere biler, store som små. Derfor er vi lokal samarbejdspartner med førende leverandører af teknisk data og specifikationer, som f. eks Autodata og Alldata. Dette er din garanti for, at du aldrig skal mangle information.

 

Vores hotline kan kontaktes via AutoFrontal eller via vores hjemmeside, og der følger 5 gratis hotline ”sager” med hvert abonnement. Eksempel: Hvis du har et abonnement på en diagnosetester og et Autodata-program, har du således ret til 10 hotlinesager i løbet af en 12 måneders periode. Ethvert abonnement på en diagnosetester fra Elektro Partner eller på et dataprogram, som fx Autodata eller AutoFrontal, udløser således hver især 5 ”gratis” hotlinesager. Sammen med den omfattende gratis support dækker dette behovet hos 98 % af alle vores kunder.

 

Hvis værkstedets behov for hotline overstiger gennemsnittet og det, som er dækket af vores abonnementssystem, kontaktes værkstedet med henblik på en aftale om at få udvidet hotline, som passer til det aktuelle behov. Dette prisoverslag beregnes typisk ud fra forbruget inden for det sidste halve eller hele år. Du modtager således aldrig en uventet faktura med tilbagevirkende kraft. Fakturering sker altid efter aftale og fremadrettet. Pris pr. hotlinesag i aftalen om udvidet hotline er 150 kr. Dog maksimalt 4.000,- + moms årligt.

 

Hvis forbruget falder, falder prisen for udvidet hotline, eller den bortfalder for det følgende år. På samme måde modregnes løsninger eller tips fra et værksted efter målestok 2:1. Det vil sige, at hvis vi modtager en tilbagemelding, som indeholder information om en løsning eller tips til en løsning, som vi vælger at publicere, så udløser dette 2 gratis hotlinesager herfra.

 

Jeg accepterer betingelserne

NORGE

Elektro Partner AS

Pb. 857

3007 Drammen

+47 33 46 73 70

norge@elektropartner.dk

DANMARK

Elektro Partner ApS

Trehøjevej 2

7200 Grindsted

+45 75 31 09 06

post@elektropartner.dk

Sverige

Elektro Partner ApS

Ribbingsgatan 10

31173 Falkenberg

+46 346 88 85 40

sverige@elektropartner.dk